Re: Dołożenie dysku???robić RAID 5?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 14:50:55 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Znów przyk³ad ekstremalny. Pisa³e¶ przed chwil± o kopiowaniu
>filmu od kolegi, a teraz skaczesz na serwery.
>
>Mnie chodzi w ca³ym tym w±tku o *typowego* u¿ytkownika i to,
>co codziennie robi korzystaj±c z komputera.

Wystarczy byle backup. I od razu siê robi upierdliwie, jak masz gorsz±
wydajno¶æ. (a niektórzy jednak robi± backupy ;->)

>Osobi¶cie nie widzia³em, ale czyta³em swego czasu sporo o
>*wykorzystanych* dziurach w WinAMPie. Sporo te¿ jest ostat-
>nio dziur w Adobe Readerze, bodaj¿e. No i aplikacje Javy
>trzeba te¿ ju¿ sprawdzaæ antywirusowo :)

No, aplikacja w javie, to jednak program. Co do reszty - o ile w wypadku
takiej monokultury, jak Adobe Reader mo¿e faktycznie byæ pokusa do
wykorzystania tego, o tyle ma³e aplikacje po prostu maj± statystycznie
ma³e znaczenie ¿eby komu¶ siê chcia³o bawiæ w infekowanie mediów.
Zw³aszcza, ¿e jeszcze trzeba z tymi mediami jako¶ do klienta dotrzeæ.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /