Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 14:30:52 MET

On 2011-03-12 13:21, Radosław Sokół wrote:

> 1) Nie miał takiej opinii. Nie powtarzaj kłamstw.
>
> 2) Nie ma sensu robić czegoś bez sensu. Zastanawianie się
> "po co" i "czy nie można lepiej i oszczędniej" prowadzi
> do postępu. Bezmyślność prowadzi tylko do nabijania
> kabzy korporacjom.

> Jak ktoś nie chce się tłumaczyć, to niech nie pyta się na
> grupie *dyskusyjnej*, tylko robi co chce. To wolny kraj. A ja
> korzystam z tej wolności i krytykuję podejście konsumpcyjne,
> ograniczające się do zwiększenia zasobów zamiast wyboru lep-
> szej, choć może trudniejszej drogi.

Ktoś ma potrzebę stricte techniczą, mozna oczywiście wnioskować o
podanie takowych przyczyn, ale w szczególnych (szcególnie w obszarze
nauki) warto mieć do dyspozycji zasoby, które rozwiązują zadany problem.

Krytyka jest naturą Polaków, zamiast próbować rozwiązywac problemy,
wskazywać rozwiązania:
a) stwarzają dodatkowe sztuczne
b) nie rozwiązują problemów
c) trollują (w szczególnosci oczerniając personalnie dyskutantów)

Krytyczne podejście ma jedynie sens, gdy droga krytyki rozwiązuje
problem -> wskazuje inne potencjalne ścieżki (znając prawdziwe źródło
problemu), a nie stwarza kolejne (akadenmickie) problemy.

Znajdowanie alternatywnych ścieżek w momencie gdy istnieja rozwiązaia
danego problemu jest ... co juz napisałem - typowym polskim podejściem,
stwarzaniem problemów tam gdzie ich nie ma.

Innymi słowy w całej tej dyskusji nie padło nawet jedno słowo na temat
merytorycznych/technicznych rozwiązań, zaś większośc skupiła się na
tematach nie związanych z pierwotnym pytaniem.

Zaznacze raz jeszcze: Sztuczne akademickie stwarzanie problemów, które
nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Jakie proponujecie (akademicy) rozwiązania techniczne, które pozwola
komputerom klasy PC zaadresować wiele GB pamięci fizycznej. To tak
proste, że nie wymaga tłumaczenia.