Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 13:21:32 MET
Message-ID: <2011031212213300@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 10.03.2011 20:52, Rafał Łukawski pisze:
> Dlaczego wogole zastanawiac sie w modelu "Po co"? Kiedys Bill Gates tez mial opinie o duzej ilosci pamieci. To jest raczej pytanie filozoficzne, ktore tu nic ne wnosi.

1) Nie miał takiej opinii. Nie powtarzaj kłamstw.

2) Nie ma sensu robić czegoś bez sensu. Zastanawianie się
    "po co" i "czy nie można lepiej i oszczędniej" prowadzi
    do postępu. Bezmyślność prowadzi tylko do nabijania
    kabzy korporacjom.

> Jak ktos potrzebuje, to niech wykorzystuje bez tlumaczenia sie [...]

Jak ktoś nie chce się tłumaczyć, to niech nie pyta się na
grupie *dyskusyjnej*, tylko robi co chce. To wolny kraj. A ja
korzystam z tej wolności i krytykuję podejście konsumpcyjne,
ograniczające się do zwiększenia zasobów zamiast wyboru lep-
szej, choć może trudniejszej drogi.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika Śląska                   |
\........................................................../
Received on Sat Mar 12 13:30:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 12 Mar 2011 - 13:51:01 MET