Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 20:52:46 MET

On 2011-03-10 17:52, Radosław Sokół wrote:

> Dlaczego "durne"? Po co w typowym komputerze przenośnym tak
> piekielnie wielka pamięć? Wydawałoby się, że mnie to powinno

Dlaczego wogole zastanawiac sie w modelu "Po co"? Kiedys Bill Gates tez
mial opinie o duzej ilosci pamieci. To jest raczej pytanie filozoficzne,
ktore tu nic ne wnosi.

Jak ktos potrzebuje, to niech wykorzystuje bez tlumaczenia sie - to
podejscie akademickie, stwarzanie sztucznych (nie majacych odniesienia
do rzeczywistosci) problemow, a nastepnie dyskusja o nich ;)

Producenci kieruja sie najczesciej 'typowym' uzytkownikiem (co czesto
przeklada sie na koszty produkcji/zakupow komponentow), a to juz ma
uzasadnienie biznesowe.

Jezeli chcesz maszyne do zadan specjalnych (w danym okresie czasowym
-parametry z czasem ciagle sie zmieniaja), nie pozostaje nic innego jak
szukac/sprawdzac.