Re: TV i jednocześnie monitor

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 20:14:54 MET

> Kolejny "specjalista". Zainstalowałeś chociaż sterowniki?

Bez komentarza.

> Czemu na ati 3650 pro na agp mam podłączony tv i monitor (oba na 1920x1080
> przy 60 Hz i 32 bit. palecie)? Nie mam twojego opóźnienia?

Może dlatego, że to całkowicie inna karta?
Chętniej przeczytałbym jak się pozbyć problemu na GT240 podłączanego przez
wyjście HDMI.
Kartę mam od ok. roku. W tym czasie 3 czy 4 razy pokusiłem się o najnowsze
sterowniki, w nadziei, że to coś zmieni. Ale zawsze jest tak samo.

> Skonfigurowałeś tv odpowiednio (profil PC)?

Sprawdzałem na wszystkich profilach TV, w tym na PC, Games. Testowalem wszystkie
ustawienia w TV (początkowo byłem pewny, że problem jest z winy TV). Bez efektu.

latet