Re: TV i jednocześnie monitor

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 20:26:30 MET

Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości grup
> Może dlatego, że to całkowicie inna karta?

Sam napisałeś: "Bardzo by mnie ciekawiło, jak problem wygląda na innych kartach
graficznych.". Odp.: problemu nie ma. Sprawdź na innym systemie - na 98,6% nie
będzie problemu z paletą kolorów.

> Kartę mam od ok. roku. W tym czasie 3 czy 4 razy pokusiłem się o najnowsze
> sterowniki, w nadziei, że to coś zmieni. Ale zawsze jest tak samo.

Kiedyś ati nie potrafiło pisać sterowników, teraz "zieloni". :)

> Sprawdzałem na wszystkich profilach TV, w tym na PC, Games. Testowalem
> wszystkie
> ustawienia w TV (początkowo byłem pewny, że problem jest z winy TV). Bez
> efektu.

Pochwal się jaki masz telewizor, że ma taki duży input lag.