Re: GeForce GT 430 ?

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 11:16:05 MET

> Do czego używasz CUDA?

Głównie do przyśpieszenia obróbki filmów w programie vReveal.
Zysk jest spory, np. przetworzenie pewnego pliku .m2ts trwa:
- bez CUDA: 5':10"
- z CUDA: 1':50".
Pozdrowienia dla osobnika, który napisal "cuda jest dla frajerów".

Nie wiem, czy tzw. "Video engine" na kartach nVidii ma coś bezpośrednio
wspólnego z CUDA, czy to całkiem odrębna rzecz, ale tenże "Video engine" w mojej
GT240 jest fantastycznie wydajny i jeszcze nie trafił mi się film, którego
Splash Lite (softplayer w pełni korzystający z dobrodziejstw Video Engine) nie
odtwarzałby płynnie. Do tego oferuje bajecznie wręcz efektywne i efektowne
usuwanie przeplotu. Miodzio.

latet