Re: GeForce GT 430 ?

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Thu 10 Mar 2011 - 11:02:04 MET

> Nie wiem czy zauważyliście, ale autor wątku napisał że nie gra, więc wszystkie
> wywody n/t wydajności w 3D można sobie włożyć głęboko...do szafy.
> Natomiast istotniejszą infromacją może byc zgodność wyjścia HDMI ze standardem
> 1.4a bodajże, co daje jakieś nikomu niepotrzebne 3D i coś tam jeszcze, ale
> może autorowi do oglądania filmów 3D to potrzebne, kto wie...?.

Owszem, prędzej do filmu (ale nie 3D), niż do gier. Filmy normalnie oglądam z
pendrive'a wetkniętego bezp. w telewizor, ale nie wszystkie tak działają, więc
czasem muszę oglądać z kompa podpiętego do tego samego TV kablem HDMI. Zdarzają
siÄ™ jednak wtedy problemy z synchronizacjÄ… audio/video.

latet