Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 22:13:26 MET

Na stronie producenta (Lenovo G550) w gąszczu marketingowych śmieci
dokopałem się do informacji "RAM: up to 8GB..."

No ale za chwile włączył mi się tryb myślenia - kto by dziś w laptopach
z procesorem i5 zakładał tak durne ograniczenie do 8GB?

Bo pojawiła się wizja zakupu 8GB i dołożeniu do obecnych 2GB i
posiadaniu 10GB. Tak na marginesie jakiej firmy unikać z pamięci i na
jaki parametr przy wyborze pamięci nowoczesnych zwracać uwagę? Pamięć u
mnie ma raczej funcje magazynowe niz szybkich operacji... Obecnie w
lapku siedza jakieś ELPIDA a które na allegro chodzą po bardzo niskich
cenach.