Dscaler zawiesza Windows XP

Autor: Adam Nastula <271252_at_aster.pl>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 23:08:54 MET

Co moze byc przyczyna zawieszania sie systemu Windows XP podczas
uruchamiania Dscalera 4.1.15? Wystepuje to od jakiegos czasu, nie od
poczatku. Co wiecej, nie jest to regula - nigdy nie wiadomo, kiedy to
nastapi, ale nastepuje bardzo czesto. Nie pomaga wtedy "zwykly" reset.
Trzeba komputer wylaczyc i ponownie wlaczyc, wtedy system sie "odwiesza" i
Dscaler dziala, tzn. mozna ogladac TV na
komputerze. Myślalem poczatkowo, ze jest to wina Flash Playera, z ktorego
aktualizacja mialem ostatnio klopoty. Jednak mimo tego, ze aktualizacja
niedawno wreszcie sie udala, system nadal sie zawiesza.
Karta TV - Leadtek Winfast DV2000.
Tuner wykrywany przez Dscalera - Philips FMD1216ME MK3 Hybrid (PAL). Jednak
na tym tunerze nie miałem wszystkich kanałów i zmieniłem go "recznie" na
Philips FQ1216ME MK3 (PAL/SECAM multi). Na tym tunerze wszystkie kanaly sa,
dzwiek jest, ale obraz nie zawsze jest idealny, m.in. na niektorych kanalach
sa widoczne niezbyt duze, ale jednak odbicia. W zwiazku z tym mam kolejne
pytanie - czy jest to wlasciwy tuner?

Pozdrawiam

Adam Nastula