Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 08:38:01 MET

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawf@onet.pl> napisał w wiadomości
news:il3nah$cpf$1@news.onet.pl...

> Ekran mam jak najbardziej w porządku.
> Po prostu w zwykłym telefonie podświetlenie było na full więc
> w słońcu było widoczne, w PDA z założenia podświetlenie masz
> ustawiono do wygody typowego użytkowania, u mnie to czytanie
> tekstów w pomieszczeniu. Więc jak zadzwoni na słońcu to figę
> widzę na ekranie.

Nie mam takich problemow. Wiem, ze sa telefony ktore je sprawiaja (np, stara
omnia) ale to nie cecha typu urzadzenia tylko danego modelu.

> Wisisz na telefonie, u centrala prosi w zależności do jakiego
> działu chcesz się dodzwonić wciśnięcie odpowiedniego klawisza.
> A ty nie masz klawiszy cyfrowych, ekran już się wyłączył w
> ramach oszczędności a nawet jakby nie zdążył to klawiatury
> w czasie rozmowy nie ma jak wywołać. Takie oprogramowanie. :-)

Tak myslalem, ale wolalem zapytac. Poczytaj instrukcje - jeszcze mi sie ne
trafil telefon, w ktorym nie dalo by sie wlaczyc dotykowej klawiatury w
trakcie rozmowy. Nie wyobrazam sobie by ktos mogl tego nie zapewnic.