Re: Jaki komputerek do SM?

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 23:47:43 MET

Dnia 2011-03-07 20:56, Użytkownik Ghost napisał:

> Cos nie teges masz trn ekran.

Ekran mam jak najbardziej w porządku.
Po prostu w zwykłym telefonie podświetlenie było na full więc
w słońcu było widoczne, w PDA z założenia podświetlenie masz
ustawiono do wygody typowego użytkowania, u mnie to czytanie
tekstów w pomieszczeniu. Więc jak zadzwoni na słońcu to figę
widzę na ekranie.

> Rzeco?

Wisisz na telefonie, u centrala prosi w zależności do jakiego
działu chcesz się dodzwonić wciśnięcie odpowiedniego klawisza.
A ty nie masz klawiszy cyfrowych, ekran już się wyłączył w
ramach oszczędności a nawet jakby nie zdążył to klawiatury
w czasie rozmowy nie ma jak wywołać. Takie oprogramowanie. :-)

Pozdrawiam