GeForce GT 430 ?

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 21:29:56 MET

Witam,

Jak się ma GeForce GT 430 do GT 240?
Czy jest wydajniejszy w CUDA?
Czy ma wydajniejszy Video Engine?
Jak w grach?
Czy jest kartą równie chłodną i energooszczędną?

Obecnie mam GT 240 (bezwiatraczkowy Zotac) i bardzo sobie chwalę. W gry nie
grywam, filmy full HD wyświetla mi plynniutko (np. softplayer Splash Lite
wykorzystuje
do tego GPU i CPU się nudzi). W CUDA jednak zawsze mogłoby być lepiej.

Przyznam, że mam słabość do "chłodnych" kart graficznych. Bardzo mnie interesują
karty nowe (technologicznie w miarę nowoczesne), skonstruowane pod kątem
możlwiości pracy bez wiatraczka. Taką kartą jest moja obecna GT 240. Czy 430 to
jej następca, czy raczej jakaś boczna odnoga? Obie karty są w technologii 40 nm,
podobnie taktowane, więc grzać się powinny podobnie. Pewnie już się pojawiły,
albo niebawem się poajwią bezwiatraczkowe wersje GT 430.

Gdzie jest haczyk?

Dzięki,

latet