Re: Nowe PC do internetu i filmów

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 21:41:28 MET

> Płynnie 1080p z DTS ?

Oczywiście, ale to zależy od programu do odtwarzania.

Polecam Splash Lite - wykrzystuje do tego GPU (Video Engine) i procesor się
zwyczajnie nudzi!
Aby nie być gołosłownym: http://xyz.avx.pl/fullHD-dts.png
Mój procek to poczciwy Core 2 Duo E8200 (2.66 GHz), mam 2 GB RAM, grafika GT-240
(bez wiatraczka), Win XP.
Sreen zrobiony podczas odtwarzania filmu full-HD z dźwięwiek DTS.

latet