Re: Jaki laptop - ma by? cichy

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 14:13:18 MET

>> Ekhem... ;)
>
> Są atomy co zaadresują 2GB?

Nawet twoj stary eee 901 z N270 na pokladzie
adresowal 2 GiB, a IIRC N330 radzi sobie z 4 GiB.

Czy ma to sens to juz inna sprawa ;)
(choc np. takie przeniesienie tempow na RAM-dysk
oszczedza nieco SSD, a ograniczenie swapu przyspiesza
calosc)

> Może się coś urodziło, ale nie spodziewałbym
> się wysokich lotów po cpu za $25 z 512kB cache
> vs ulv 1.6 w 3MB cache w 2 core.

A to sie zgadza, inne swiaty zupelnie. Ale:

> No inna sprawa że ten cpu kosztuje tyle co cały netbook,
> no ale nie ma nic za darmo :) dlatego pytałem o 'budget'.

... ano wlasnie :)

pozdrawiam,
Vituniu.