Re: Jaki laptop - ma by? cichy

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 11:49:53 MET

Dnia 07.03.2011 Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał/a:

> Ekhem... ;)

Są atomy co zaadresują 2GB? Może się coś urodziło, ale nie spodziewałbym
się wysokich lotów po cpu za $25 z 512kB cache vs ulv 1.6 w 3MB cache
w 2 core. No inna sprawa że ten cpu kosztuje tyle co cały netbook, no ale
nie ma nic za darmo :) dlatego pytałem o 'budget'.

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".