Re: Jaki laptop - ma być cichy

Autor: Jarosław Kłopotek <jkl_at_interduo.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 10:49:48 MET

W dniu 2011-03-07 09:46, Marcin N pisze:
> Użytkownik "Jarosław Kłopotek" napisał w wiadomości grup

> To tylko koniecznie coś z Atomem, lub Intel z serii Super Ultra Voltage.
>
> Możesz też zapakować dysk SSD. Przy oglądaniu egzemplarza sprawdź czy
> nie piszczy elektronika, bo nieraz to może męczyć ucho ;]
> ---------------------------

Bardziej mi chodziło cewki z tanich laptopów.

> Przesadzasz. Dyski 5400 obrotów są praktycznie bezszelestne, a te 4600
> (4200?) to już całkiem.

Jakieś drętwe i tanie hitachi nawet te 5200 piszczy jak głowica zasuwa.
Akurat ja jestem strasznie czuły na wysokie częstotliwości i to słyszę.

> Czy AMD nie produkuje procesorów dedykowanych do laptopów?

Przepraszam, że dałem przykład tylko z oferty Intela, tak na rynku są
też inne marki - mea culpa.

Pozdrawiam Serdecznie

--
Jarosław Kłopotek