Re: 2 dyski i RAID - robić czy nie robić

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 14:03:58 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rafa ukawski"
>To jest definicja macierzy RAID-0.

Definicja RAID zawiera sowo "Redundant". Okrelenie sposobu dziaania
RAID-0 zawiera brak tej redundancji. Ot taka maa wewntrzna
schizofrenia.

>"Module not found"

Albo przeklejasz bez wykrzyknika, albo twoja przegldarka sobie z ni
nie radzi.

Syszae kiedy o analogii?

--
  Kruk@ -\                   |