Re: dzielenie dysku

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 14:00:35 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przesmiewca"
>A dysk mozna podzielic tak samo dla linuksa jak i windowsa bez wnikania
>jaki system chce postawic

Oczywiście. Tylko to będzie bez sensu.
Pokaż mi jak wydzielić w windows odpowiednik /usr, albo /var.

>A ze podzial moze nie bedzie optymalny? Jemu wystarczy na pierwszy raz (biorac pod uwage
>klase pytania).

Jak pierwszy raz i nie wie czego chce, to niech w ogóle nie dzieli.

>Na newsach stricte softwareowych tez mu optymalnie nie doradza,
>bo to indywidualna sprawa zalezna od charakteru pracy.

Ale zależna dużo bardziej od systemu, niż od sprzętu.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /