Re: dzielenie dysku

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 13:52:35 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisa(a):

>epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przesmiewca"
>
>Ale podzia dysku jest zaleny tylko od zastosowania i systemu
>operacyjnego. Nie ma nic wsplnego ze sprztem.

Gosc napisal:
"Kupiem dysk 500 gb i bd stawia system" Prosze, nawet nie napisal
nic o systemie.

A dysk mozna podzielic tak samo dla linuksa jak i windowsa bez wnikania
jaki system chce postawic -- mozna wiec bez wiedzy o systemie doradzic.

A ze podzial moze nie bedzie optymalny? Jemu wystarczy na pierwszy raz (biorac pod uwage
klase pytania). Na newsach stricte softwareowych tez mu optymalnie nie doradza,
bo to indywidualna sprawa zalezna od charakteru pracy.

Inny punkt widzenia to oczywiscie, ze pytanie nie dotyczy samego dysku
(jego awaryjnosci, predkosci etc), a podzialu pod zastosowanie systemu operacyjnego
Zgoda, to tez racja, ale mi to zaczyna wygldac na nieco akademicka dyskusje. Wydaje mi sie,
ze spokojnie mozna mu bylo napisac 2, 3 konkretne zdania z odpowiedzia na pytanie niz tworzyc
tasiemcowy watek, ktory chyba wiecej zlego wnosi niz samo pytanie.