Re: Komp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USB

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 20:51:13 MET

Użytkownik "Marcin N" napisał:

> Wczoraj miałem niezłą akcję. Uznałem, że czujnik temperatury kłamie i
> trzymałem kompa w stresie "do końca".
> Przez ok 10 minut pokazywał około 115 st a potem automat wszystko mi
> wyłączył.
> Po otwarciu obudowy aż buchało od procesora i radiatora.

Pisz może te swoje wyznania w kajeciku "ku pamięci". Co kogo obchodzą
doświadczenia kolejnego lamera? Każdy początkujący przez to przechodzi,
tylko nie każduy głosi o tym całemu światu. Ciesz się, że nauczyłeś się
czegoś niskim kosztem, bo procesor AMD potrafi spalić siebie i płytę. I nie
pisz już o tym.

Remek