Re: Komp wariuje: co chwilę wykrywa nieznane urządzenie rzekomo podłączone do USB

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 11:23:19 MET

Użytkownik "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:xn0hb4yuer7k84000@news.gazeta.pl...

> A radiator jest gorący w momencie wskazywania tych 100st. ?
> Bo jeśli nie to może nie masz dobrego styku między procesorem a
> chłodzeniem?

Wczoraj miałem niezłą akcję. Uznałem, że czujnik temperatury kłamie i
trzymałem kompa w stresie "do końca".
Przez ok 10 minut pokazywał około 115 st a potem automat wszystko mi
wyłączył.
Po otwarciu obudowy aż buchało od procesora i radiatora.

Uznałem więc, że faktycznie chłodzenie marnie działa.
Wymieniłem je na boxowe i co uzyskałem? Niespełna 60 st w stresie po dwóch
godzinach. Przy tym cisza jest taka sama jak na chłodzeniu "tuningowym".
Zostanę wiec przy boxowym.

Niestety główną moją bolączką jest USB. Komputer cały czas zgłasza fałszywe
komunikaty o nieznanym urządzeniu w porcie nr 7.
Gdy wyłączę główny kontroler USB (w systemie), to fałszywe komunikaty
milkną. Czy to potwierdza awarię sprzętową?