Re: dzielenie dysku

Autor: BUNIEK <mbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 14:15:39 MET

>Proszę praktyków o radę. Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system.
>Jak prawidłowo podzielić dysk na partycje żeby mieć porządek i funcjonalne
>działanie.
>Zawszę robię kopie systemu więc na jednej partycji będzie sam system i
>chciałbym też zostawić miejsce ( partycje na kopie systemu).
>Ile miejsca na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje
>doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)

Ja mam taka politykę

C: 100 GB - 150 system oraz cale oprogramowanie biurowe i narzędziowe
D: GRY, FILMY, Przekierowanie katalogu domowego i poczty,

Oddzielny dysk Fizyczny:
S: (litera dysku w/g uznania) STORAGE/BACKUP (programy instalacyjne/Backup)
aplikacje do zainstalowania service packi itp itd.Backup katalogów domowych
Dokumenty zdjęcia pliki danych programu pocztowego i inne niezbędne do
przywrócenia systemu do stanu używalności (system instaluje na piechotę, nie
robię kopi samego systemu tylko danych). Do backupu wykorzystuje TimeLine
Backup który robi kopie danych w locie czyli zmienisz plik lub dograsz to
dodaje go do kopii z zachowaniem poprzednich wersji w czasie i tak tez można
je odzyskiwać.
Idealnie by było jakby dysk S: był dyskiem sieciowym bo zawsze może paść
zasilacz i pojarać wsio ale forma z dodatkowym dyskiem w jednej budzie jest
i tak zdecydowanie bezpieczniejsza niż wsio na jednym dysku i brak backupu.

Buniek