Re: notebookowy chipset

Autor: Korupcjusz <korupcjusz_at_bezmaila.jest.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 09:01:12 MET

WiesłaW wrote:

>Zacznijmy od tego, że notebook nie służy do grania! Nie polecam
>takiego rozwiązania. Blaszak będzie o wiele wydajniejszy w tej
>samej cenie (i chłodniejszy).

Wiem. ale mam taki a nie inny charakter zycia, ze sie czesto przemieszczam,
parktycznie co pare dni. a pograc czasami lubie :)

>W grupie najbardziej popularnych, w granicach do 3k (notebook)i
>o przyzwoitej wydajności można wymienić w kolejności:
>Radeon HD 5730
>GeForce GT 425M
>Radeon HD 5650, GeForce GT 335M
>Radeon HD 4650
>GeForce GT 420M
>GeForce GT 330M

Znalazlem fajna strone z porownaniami chipsetow, zawsze to daje jakies
pojecie o wydajnosci.
http://www.notebookcheck.pl/Mobilne-karty-graficzne-rozpiska-osiagow.1174.0.html

>GeForce 310M (bo chyba o ten Tobie chodziło) jest gdzieś ze dwa
>razy słabszy od ostatniego.

A co sadzisz o tym sprzecie?
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-4247579-4340356.html