Re: notebookowy chipset

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 18:27:47 MET

Dnia 01-03-2011 o 08:21 Korupcjusz napisał na pl.comp.pecet:

> witam,
>
> jestem na etapie kupowania laptopa, ma tez sluzyc do pogrania,
> jakie teraz chipsety graficzne warto wziac w pod uwage?
>
> Bo ruzumiem ze w czesto wystepujacy na rynku M310 to juz
> nie warto sie pchac? To moze HD5650 wystarczy?

Zacznijmy od tego, że notebook nie służy do grania! Nie polecam
takiego rozwiązania. Blaszak będzie o wiele wydajniejszy w tej
samej cenie (i chłodniejszy).
W grupie najbardziej popularnych, w granicach do 3k (notebook)i
o przyzwoitej wydajności można wymienić w kolejności:
Radeon HD 5730
GeForce GT 425M
Radeon HD 5650, GeForce GT 335M
Radeon HD 4650
GeForce GT 420M
GeForce GT 330M

GeForce 310M (bo chyba o ten Tobie chodziło) jest gdzieś ze dwa
razy słabszy od ostatniego.

--
WiesłaW
Opera Mail