Re: Jaka płyta główna i RAM na slot AM3 żebym miał 16GB RAM?

Autor: Zeman <zemanpg_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 08:54:00 MET

On 1 Mar, 22:00, "Rafal" <rafa...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Ano wejd sobie na stron Gigabyte, tam masz GA-890FXA-UD5,
> kliknij najnowsz wersj (rewizj ), potem masz "Lista
> obs ugiwanych pami ci". Ja tam widz kilka sztuk 4GB.
>
> Pozdrawiam, Rafa .
>
> --
> Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

No wlasnie tak robilem http://download.gigabyte.eu/FileList/Memory/mb_memory_ga-890fxa-ud5.pdf

patrze na predkoc 1600 i na kolumne SIZE (rozumiem ze kolumna SIZE to
wielkosc jednej kosci) i jest tylko jedna pamiec KHX1600C9D3K3/12GX.
Dalej google + KHX1600C9D3K3/12GX i widze ze to sa pamieci sprzedawane
trojkami, 3x4GB co mi sie kojarzy z praca triple-channel, chociaz na
stronie producenta nie widze nigdzie informacji czy pamieci pracuja w
trybie single, dual czy tripple.

Nie bardzo potrafie interpretowac oznaczenia symboliczne, jak widze
symbol KHX1600C9D3K3/12GX to nie mam pojecia do czego te kosci i czy
mozna kupic 4szt a nie 3.

Dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam,
Zeman.