Re: dzielenie dysku

Autor: zly <bozupabylazaslona_at_NOpocztaSPAM.fm>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 19:58:05 MET

Dnia Tue, 1 Mar 2011 14:45:59 +0100, Jacek napisał(a):

> Jezeli sie zapcha dysk, to nic na to sie nie poradzi, natomiast jezeli
> zapcha sie pratycja przeznaczona na filmy, to bedziesz je ladowal na te
> partycje, gdzie masz miejsce.
> To tak trudno zrozumiec?

No ciężko mi zrozumieć jakim cudem wiesz co będę wtedy robił, o ile w ogóle
dopuszczę do tego? Masz magistra z astrologii?

> Czlowieku. Filmy to tylko przyklad.
> Myslisz, ze nie ma ludzi, ktorym dane na dysku przyrastaja w duzym stopniu?
> Bez wzgledu na rodzaj.

Ale co mnie obchodzą inni ludzie? Piszę jak mam u siebie i piszę, że się
sprawdza. W wielu przypadkach się pewnie nie sprawdzi, ale w wielu innych
się sprawdzi.

> Od podzialu logicznego sa foldery. Partycje od bezpieczenstwa system/dane.

Ach tak. Na szczęście mój komputer o tym nie wie, bo by chyba się zawiesił.
Czemu na siłę wpychasz innym swoje rozwiązania?

--
marcin