Re: kabel USB - >5-10m

Autor: <adressss_at_poczta.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 13:36:36 MET

On Tue, 1 Mar 2011 13:16:39 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

>Zamiast kombinować z USB może zamiast niego kup sobie jakiś tani AP z
>PoE i jego wyrzuć na balkon? Zmontuj toto w wodoodpornej puszce coby
>zabezpieczyć przed deszczem/śniegiem/lodem. Unikniesz
>niepotrzebnych wydatków i frustracji związanych z kolejnymi kablami na
>USB, zabezpieczeniem przed wilgocią etc. Plus taki że możesz zastosować
>dodatkowo antenę (dookólną czy kierunkową) o większym zysku niż
>fabryczna. Albo po prostu zewnętrzna antena plus kable antenowy ale
>tu są 2 problemy: straty na samym kablu jeśli nie jest dobrej jakości i
> [...]

ja nie chce AP tylko chce miec adapter USB, bo chce uruchamiac soft na
PC (diagnostyka sieci, monitoring, sniffing itp). Cche sie troche
pobawic.

Zadalem konkretne pytanie o kable USB i tego sie trzymajmy. Jak ktos
ma doswiadczenie z dlugimi kablami i kablami "aktywnymi" to niech sie
wypowie, ale tylko na ten temat.

--
ThinkXtra