Re: Drukarka atramentowa z sieciÄ… RJ45 lub WiFi "g" AES

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 26 Feb 2011 - 21:58:37 MET

W dniu 2011-02-25 00:45, animka pisze:

> Ale dziad ten spraedawca! Powinien zostać przez Allegro przystopowany. Z
> tego co wiem to Allegro trochę się wzięło ostatnio za cwaniaków. Ten jak
> widać został narazie niezauważony.
> Przesyłka pobraniowa
> 15,99 zł
> Odbiór osobisty
> 0,00 zł

Cytat z aukcji:

"kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach płacisz raz za przesyłke
ponieważ wszystko pakujemy w jedną paczkę, może się jednak zdarzyć ze
waga towaru będzie przekraczała 1 kg wtedy trzeba dopłacić za każdy 1 kg
więcej 1 zł według cennika poczty polskiej."

To wyjątkowo uczciwy sprzedawca, wielu życzy sobie dopłaty za każdą
dodatkowÄ… rzecz w paczce.