Re: czym przenieść dane na większy dysk w desktopie hp

Autor: Latet <latet_at_ckjsdnkadjbnkdjb.pl>
Data: Sat 26 Feb 2011 - 21:45:20 MET

> U mnie np. BootIt poddał sie tam gdzie poradził sobie Easeus Partition Master
> (Win7)

A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się
objawiało?

Muszę uściślić swoją wcześniejszą wypowiedź: robiłem przy pomocy BootIT obrazy
partycji Win7 kilka razy, a pisząc, że jeszcze nie próbowałem BootIT z Win7,
miałem na myśli przywracanie systemu z obrazu. Tego w przypadku WIn7 nie
robiłem.

latet