Re: czym przenieść dane na większy dysk w desktopie hp

Autor: Waldek <spam_at_nie.cpam>
Data: Mon 28 Feb 2011 - 22:40:49 MET

Użytkownik "Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał w wiadomości
news:ikbop5$6f3$1@inews.gazeta.pl...

> A na czym to poddanie się polegało? Na jakim etapie wystąpiło? Jak się
> objawiało?

Pacjentem do klonowania partycji byl dysk ATA docelowym RAID 0 na dwóch
SATA.
Pacjent z Win7 zawierał partycje początkową dla bitlockera
BootIt w którymś momencie głupiał i sie wieszał ale juz dokładnie nie
pamiętam
Nadmienie że wielokrotnie pod XP uzywałem go - znaczy BootIt- a, również do
obsługi partycji na Raid i nie było problemu

Ale skoro jestes ciekawy szczegółów, to odgrzebałem swój wątek z sierpnia na
powyższy temat gdy zaczynałem przygode z W7
http://www.tinyurl.pl?YeR5ZkP2

Pozdrawiam