Re: szybki HDD

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 26 Feb 2011 - 13:36:14 MET

Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości
news:ikaq8s$2hr$1@news.onet.pl...

> Ja bym to podciągnął pod to czego się faktycznie potrzebuje i jaki mamy
> budzet. Czy najszybszy bez względu na cene, czy coś pośrodku. Czy chcemy
> cichego komputera, czy może być "wiatrak serwerowy" itd.

Oczywiście, dlatego nie wybierałbym za niego.

> Na tej zasadzie dokonuje się wyboru. jezeli najszybszy to rozwazanie o HDD
> nie ma wogole sensu, tylko SSD. Napędy SSD na PCIex mają transfery 1GB/s i
> czasem dostępu<1ms.
>
> Tu jest więcej danych o HD322GJ
> http://www.testfreaks.com/blog/review/review-of-samsung-spinpoint-f4-320gb-hard-drive/
> (z tego co widziałem też tylko read, na pewno są inne zestawienia)

Wyniki testu odczytu są jeszcze gorsze niż poprzednio. I ten brak testu
zapisu dyskwalifikuje autora także i tego testu. Czy według niego nie jest
ważne jak dysk zapisuje? Sorry, ale pewnego poziomu testu, zwłaszcza jak się
go cytuje jednak należy wymagać.

> Przed zakupami może warto np. sprawdzić aktualnie posiadany dysk w
> połączeniu z rozwiązaniem ReadyBoost lub eBoostr (windows od xp po W7)

Nie wiadomo, czy autora wątku w ogóle interesuje Windows.