Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 19:14:22 MET

Dnia 23-02-2011 o 18:38 Roger(OS) napisał na pl.comp.pecet:

> Czyta, czytam, czytam, czytam juz tak czytam od kilkunastu dobrych dni
> no i natrafilem na informacje - jesli kupi sie mainboard'a na P67/H67 i
> !!! UWAGA !!! zarejestruje go na stronie gigabyta do 30-marca 2011 to po
> wydaniu nowej plyty, z poprawionym ukladem producent bezplatnie wymieni
> ja na NOWY MODEL.

Pisałem, że już rozmawialiśmy w innym wątku o tym. Była tam również ta
informacja. Podałem linka. Gdybyś przeczytał...

> Ciekawa informacja - wiec na co mam jeszcze czekac? Zamawiac juz jutro
> sprzecik? Co sadzisz? Bo juz naprawde dostaje metliku w glowie od tych
> wszystkich informacji czytanych nt. cpu, plyt, chipsetow, bledow z sata
> itd...

Przecież w kółko powtarzam. Jeżeli komuś się spieszy lub nie przeszkadza
to, że musi później wybebeszyć komputer, nosić płytę i czekać na następną,
to niech bierze, bo to jest korzystniejszy zakup!
Odpowiednikiem poprzedniego jest płyta Gigabyte GA-P67A-UD3 i Core i5 2500.

--
WiesłaW
Opera Mail