Re: Mała, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 07:29:02 MET

W dniu 22-02-2011 20:44, nadir rzecze:

> Może to się łapie?
> http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67&model_id=384

Problemy z czytaniem?
"M/B Form Factor: Mini-ITX".

Ta właśnie obudowa jest we wzmiankowanym przeze mnie zestawie z Atomem.
A ja chcę coś na mATX. mATX, nie mini-ITX.

Jeśli już, to podchodzi coś tego typu:
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=44&model_id=242

Ale oczywiście w Bolandii występowania nie stwierdzono.
Ech, chyba dam sobie spokój- kupię jakąś krowę i wrzucę pod biurko...

--
Dominik (& kąpany)