Re: Mała, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?

Autor: nadir <none_at_hell.org>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 20:44:31 MET

Użytkownik Dominik & Co napisał:
> Witam,
>
> Potrzebny będzie desktop, a w zasadzie nettop (zero gier
> czy innych zasobożernych programów), ale lepiej z dyskiem
> 3,5 cala oraz standardową nagrywarką. Jako, że zbędna płyta
> microatx (AM2) się pałęta, miło byłoby ją wykorzystać.
>
> Pozostaje jedynie problem obudowy. Powinna być niewielka
> (ważne)- wystarczy 1x5,25 plus 1x3,5 cala- to drugie
> nawet niekoniecznie, estetycznie wyglądająca.
> Najlepiej bez miejsc na mocowanie dziesięciu
> dodatkowych wiatraczków i odpustowych świecidełek.
>
> Z zasilaczem jak najcichszym i w miarę słabym
> [...]

Może to się łapie?
http://www.in-win.com.tw/products_pccase_series.php?cat_id=1&series_id=67&model_id=384

Mam taką obudowę, resztę "bebechów" dobierałem sam.
Ma zatokę 5,25 i 2x3,5 cala, zasilacz 200W, ciut za duży jak na moje
potrzeby i przyznam że najcichszy nie jest, lekki szmerek słychać.
Ale obudowę dostałem za darmo, od znajomego, więc nie narzekam.
Jakiś specjalnych świecidełek nie ma, poza diodą w przycisku Power, ale
jej nie podłączałem pod płytę, jest też na pokładzie fabryczny wiatrak,
jego też nie podłączałem.
Na stronie firmy są też inne małe obudowy. Ja co prawda za swoją nie
dałem ani grosza, ale podobno można ją było dostać za około 170 zł.