Re: Mała, cicha, tania obudowa mATX- istnieje?

Autor: Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 07:23:37 MET

W dniu 22-02-2011 21:23, BartekK rzecze:

> A wiesz że Medion do (części, bo nie zagwarantuje że wszystkich) swoich
> obudów (swoją drogą - z blachy grubej praktycznie jak stare Modecomy)
> wkładał zasilacze Fortron FSP/Delta, które niczym nie ustępowały
> Chieftecowi (który ostatnio mocno się zepsuł, zwłaszcza jeśli chodzi o
> tańsze serie)?

A jaką mam gwarancję, że trafię akurat na ten?

A poza tym, spotkałem się z opiniami, jak tu:

"Aktualnie pracuje w firmie ktora robi serwis dla Mediona.
I o ile jakość pracy serwisantów nie pozostawia wiele do życzenia.
komputery potrafią wracać do serwisu po trzy, cztery razy, rekordzista
był w naprawie osiem razy. Dotyczy to jedynie laptopów, gdyż z nimi mam
do czynienia.
Problemem jest jakość części, które niby od markowych producentów
pochodzą, lecz są raczej na pewno zwrotami, bądź są ze złomowanych
komputerów wyciągane. I tak jak pisali przedmowcy, marka Medion to
istna rosyjska ruletka."

http://forum.dobreprogramy.pl/czy-ktos-zna-firme-medion-t152389-15.html

No i do Polski trafiajÄ… zwroty po naprawach gwarancyjnych
i podobnego autoramentu szroty, więc szansa trafienia na bubel
gwałtownie rośnie. Raz skusiłem się na tzw. TV Sender Mediona
- dziękuję, nigdy więcej.

--
Dominik (& kÄ…pany)