Re: Niebieski ekran

Autor: maranta <maranta1_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 09:12:53 MET

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ijuesd$csc$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-02-21 19:48, atna pisze:
> Witam,
>
> Nie wiem czy to jakiś problem sprzętowy, czy sterowniki czy coś innego.
>
> Komputer juĹĽ z lekka wiekowy-
> płyta główna- Asus p4p800 deluxe
> procesor p4 2,4 GHz HT
> pamięć - dwa duale w sumie 4 kości = 1,50GB RAM
> grafika- ATI Radeon 9600
>
> Jednym słowem świetny komputer sprzed około siedmiu lat i do tej pory
> sprawujący się wyśmienicie.
>
> Jakiś czas temu padł jeden dysk (na szczęście nie systemowy i wszystko
> odzyskałam).
> [...]

MOM.EXE to aplikacja od karty graficznej ATI i do korzystania z niej
potrzeba zainstalowac .NET FRAMEWORK 2.0, przeinstalowac sterowniki do
karty graficznej
i wszystko gotowe.
tu masz linka : http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=40&id=1375

Dziękuję- net framework 2.0 mam, ale zainstaluję ponownie i sterowniki też.

Pozdrawiam, Ania