Re: Niebieski ekran

Autor: maranta <maranta1_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 09:11:27 MET

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ijuef6$dbg$1@inews.gazeta.pl...

> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic842252.html
>
> http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/26494-Radeon-MOM-CCC-implementati
> on.aspx
>
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1193087.html
>
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1158106.html
>
> Warto poczytać materiały z powyższych linków, a wcześniej próbował bym
> uruchomić komputer "zminimalizowany", tzn. na jednej pamięci, jednym dysku
> itp. Następnie jeśli będzie dobrze dokładać po kolei resztę. Takie błędy
> może powodować wadliwa pamięć RAM, sama karta i sterowniki, które się
> [...]

Dziękuję za linki. Tym MOMowym błędem się zbytnio nie przejęłam- sprawdziłam
w google tylko co to jest i postanowiłam poczekać- jeśli wyskoczy po raz
drugi to się zacznę martwić, jeśli po raz trzeci, to zacznę działać.
Wspomniałam o błędzie tylko dlatego, że mam cichą nadzieję, ze te
niebieskości wyskakujące mogą być z tym związane (wszystko lepsze byle nie
sprzętowe uszkodzenie).

Linki pomocne i skorzystam.
NET FRAMEWORK 2.0 mam zainstalowane, ale przeinstaluję i sterowniki do
grafiki też.

Sprzętowo też potestuję, tylko nie wiem czy na jednej kości RAM ten komputer
ma prawo jako tako działać i jak sprawdzić, ze wina kości a nie tego, ze
zwyczajnie za mało pamięci :(
Mam dwa razy 256MB i dwa razy 512MB. Jak zostawię jedną 256, to na co ma
prawo się skarżyć a na co nie?
Komp widzi poprawną ilość pamięci - w sumie tyle ile powinien widzieć.
Czy jest może jakiś program, który sprawdzi sam pamięci i ewentualnie
napisze, która kość jest chora?
Wyszperałam jakieś programy, np memtest- ale czy ten test potrafi wskazać
konkretnego winowajcę? Czy mi zrozumiale napisze, że wszystkie cztery
zdrowe, albo jedna chora i która?
(już nie wymagam, zeby tę kość wyjął i wsadził jakąś nową :)))

Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

Ania