Re: Klawiatura + mysz (bezprzewodowe?)

Autor: Gabriel Zastawnik <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Mon 21 Feb 2011 - 18:10:38 MET

Użytkownik "Kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości
news:iju1me$som$1@inews.gazeta.pl...
> Mozna podpinac makra pod chyba wszystkie klawisze nawet w locie - na myszy
> jest przycisk do programowania makr w czasie gry. Nie da sie chyba tylko
> przeprogramowac przyciskow zmiany DPI, a z tego akurat praktycznie nigdy nie
> korzystam, wiec wolalbym je jakos inaczej uzyc, no ale trudno.

Spoko:) Poczatkowo nigdy nie bralem pod uwage podpinania akcji pod dodatkowe
klawisze myszy, ale okazalo sie, ze potrafia niezle przyspieszyc prace w
edytorze lub PS.

> Wez tylko poprawke na wage, z akumulatorkiem to troche ponad 140g wiec mozesz
> nie polubic, mnie zeszlo kilka dni na przywykniecie po przesiadce z lekkiej
> przewodowej. Na poczatku zdazalo mi sie wyciagac aku i grac w Q3 Live na
> kablu, ale to problem z kazda wireless.

Powiem ci, ze Razer DeathAdder to tez nie lekka myszka. Moze nie tak ciezka jak
ta, ktora opisujesz, ale tez wymaga przyzwyczajenia.

> Nie ma tez wymienialnych ciezarkow, ale jest dosc fajnie zbalansowana. Sensor
> blizej dolu niz klawiszy, wiec jezeli ruszasz cala dlonia a nie tylko palcami,
> to bedzie pasowac jak ulal.

Dokladnie:) Cala dlonia:) Nie lubie myszek, ktore trzeba "wodzic" tylko palcami.

> Wyglada niezle, ale odkad pouzywalem nieskoprofilowych jakos nie moge
> przekonac sie z powrotem do polmetrowego skoku klawiszy. :)

Hm... bawilem sie nia z 5 minut moze, ale jak dla mnie to tam skok jest malutki.
Prawie jak w klawiaturach niskoprofilowych.
IMO wykonana jest bezblednie pod kazdym wzgledem:) Jutro jade kupic:)

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik