Re: Klawiatura + mysz (bezprzewodowe?)

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 22 Feb 2011 - 14:25:01 MET

On 21/02/2011 17:10, Gabriel Zastawnik wrote:

> Spoko:) Poczatkowo nigdy nie bralem pod uwage podpinania akcji pod
> dodatkowe klawisze myszy, ale okazalo sie, ze potrafia niezle
> przyspieszyc prace w edytorze lub PS.

Sprawdzilem wczoraj w domu, bo nigdy nie korzystalem z makr. :) Wciskasz
przycisk "programuj makro", pozniej przycisk pod ktory chcesz je
podpiac, klepiesz po klawiaturze co potrzeba i znow przycisk na myszy,
pod ktorym bedzie makro. Dziala swietnie. :)

> Powiem ci, ze Razer DeathAdder to tez nie lekka myszka. Moze nie tak
> ciezka jak ta, ktora opisujesz, ale tez wymaga przyzwyczajenia.
>

> Dokladnie:) Cala dlonia:) Nie lubie myszek, ktore trzeba "wodzic" tylko
> palcami.

No to "bedzie pan zadowoloooony". :)

> Hm... bawilem sie nia z 5 minut moze, ale jak dla mnie to tam skok jest
> malutki. Prawie jak w klawiaturach niskoprofilowych.
> IMO wykonana jest bezblednie pod kazdym wzgledem:) Jutro jade kupic:)

Jak tak, to niedlugo moje urodziny, trzeba zasugerowac lepszej polowie. :)

--
Pozdrawiam
Kamil