Re: Klawiatura + mysz (bezprzewodowe?)

Autor: Gabriel Zastawnik <zastawka_at_poczta.fm>
Data: Mon 21 Feb 2011 - 16:32:23 MET

U¿ytkownik "Kamil" <kamil@spam.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ijtekd$l37$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> ale ma sprytny kabelek z magnesem wychodzacy z odbiornika (dosc dlugi), ktory
> mozna podpiac i ladowac myszke w czasie pracy, bardzo wygodne. Do FPS i innych
> gier jak znalazl - 1000Hz i zadnego laga, przynajmniej ja nie zauwazylem). Do
> tego trzy komplety slizgaczy dla lubiacych wiekszy i mniejszy opor i pionowe
> przyciski pod kciukiem - IMHO rozwiazanie genialne, bo sa dostepne bez
> wyginania palca. Grafika jak grafika, obrabiam tony RAWow w Photoshopie i nie
> narzekam, ale tu chyba kazda myszka sie sprawdzi. :)

:) No prawie kazda. Od kiedy padl DeathAdder, to praca na zastepczych myszkach
to dla mnie meczarnia:)
1000Hz styknie bez problemow. Zainteresowales mnie tymi dodatkami - przyciski
pod kciukiem sa programowalne? Tzn mozna pod nie podpiac jakas akcje, czy maja
na stale cos wbudowane?

> Jesli mozesz raz na tydzien podpiac myszke na godzine, to bedziesz na pewno
> zadowolony, ale dobrze ja pomacac gdzies w sklepie, bo jest raczej spora.

Spoko:) Raz na tydzien to nie problem:)

> MS Wireless 3000, w miare tania i wygodna (niski profil), zadnych opoznien nie
> zauwazylem. Ostatni raz baterie wymienialem z 8 miesiecy temu i wciaz dziala.

Powiem tak - bylem wczoraj w sklepie i znalazlem: Razer BlackWidow. Kosztuje
kolo 300 zl, ale to jest NIESAMOWITE uczucie miec j± w rekach.
Klawiatura na kabel, ale mechaniczna. I chyba niezniszczalna (do poki nie zaczne
jej rozkrecac:P )
Jestem pod jej wrazeniem. Jest tez wersja ultimate, ale poza tym ze jest drozsza
o 200 zl ma dodane wejscie na sluchawki i costam oraz podswietlane klawisze. Ja
akurat podswietlenia nie potrzebuje. Gdyby roznica w cenie wynosila 100 zl, to
bym sie skusil, ale 200 zl to przesada.

--
Pozdrawiam
Gabriel Zastawnik