Re: Klawiatura + mysz (bezprzewodowe?)

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 21 Feb 2011 - 11:26:20 MET

On 19/02/2011 09:48, Gabriel Zastawnik wrote:

> Potrzebuje myszki precyzyjnej - oprocz grania (ale w FPS bardzo rzadko w
> sumie) troche dlubie w grafice w Photoshopie.
>
> Razor DeathAdder byl dla mnie rewelacyjny! Tylko w pewnym momencie
> postanowilem sprawdzic co jest w srodku i zrobilem to bardzo
> niefortunnie;) Myszka niestety zmarla;) Ale co do jakosci jej pracy - to
> wlasnie czegos w tym stylu szukam.

Mam Microsoft Sidewinder X8. Co prawda na baterii zyje kilkadziesiat
godzin, ale ma sprytny kabelek z magnesem wychodzacy z odbiornika (dosc
dlugi), ktory mozna podpiac i ladowac myszke w czasie pracy, bardzo
wygodne. Do FPS i innych gier jak znalazl - 1000Hz i zadnego laga,
przynajmniej ja nie zauwazylem). Do tego trzy komplety slizgaczy dla
lubiacych wiekszy i mniejszy opor i pionowe przyciski pod kciukiem -
IMHO rozwiazanie genialne, bo sa dostepne bez wyginania palca. Grafika
jak grafika, obrabiam tony RAWow w Photoshopie i nie narzekam, ale tu
chyba kazda myszka sie sprawdzi. :)

Jesli mozesz raz na tydzien podpiac myszke na godzine, to bedziesz na
pewno zadowolony, ale dobrze ja pomacac gdzies w sklepie, bo jest raczej
spora.

> A klawiatura - no tu nie mam w zasadzie zadnych preferencji, chodzi
> przede wszystkim o trwalosc wykonania i ergonomie pozniejszego
> uzytkowania. Nie chce za rok lub dwa kupowac nowej. Wazne tez zeby
> klawisze byly wygodne.

MS Wireless 3000, w miare tania i wygodna (niski profil), zadnych
opoznien nie zauwazylem. Ostatni raz baterie wymienialem z 8 miesiecy
temu i wciaz dziala.

--
Pozdrawiam
Kamil