Re: [OT] Re: notebook do 3 tysiecy PLN

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 21:31:43 MET

Dnia 20-02-2011 o 19:21 I.Tichy napisał na pl.comp.pecet:

> To, ze sa juz z nowszych serii, a "czyszczenie magazynow"
> jest kolokwilanym okresleniem podkreslajacym nie najswiezszy chipset.
> Nie slyszales?

No to napisz z łaski swojej, jaki uważasz za świeży! Producent Tobie
się nie podoba, karta też się nie podoba, w następnym napiszesz, że
procesor jakiś egzotyczny.
Ponawiam prośbę o dokładniejsze określenie preferencji.

> Nie twierdze, ze nie jest, ale sa szybsze i nie drozsze, wiec po co mam
> wchodzic w cos co odchodzi?

Które? To jest bardzo wyrównana konfiguracja. Potrzebujesz lepszej karty
i gorszego procesora?

> To przeczytaj jeszcze raz poprzedni post o co mi chodzi, to moze
> zrozumiesz.
> Podpowiem: jak notebooki Samsunga sa tak samo trwale jak ich drukarki, to
> dziekuje. Zrozumiales teraz czy dalej bedziesz pisal cos o trudnosci w
> wymowie
> i dziwnych zamianach?

Czytałem kilka razy. Naprawdę uważasz, że ktoś poleci tutaj jakiś badziew i
nikt nie zareaguje? Wiesz co to znaczy "bardzo dobry stosunek ceny do
jakości"? Dla ułatwienia dodam, że drukarki Samsunga też bym nie kupił.
Dostałeś link do testu. Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia to możemy pogadać,
ale nie pisz że nie podoba Ci się brzmienie, bo to niepoważne.

> Sorry, ale ja potrzebuje alternatywy, cos, z czego bede mogl wybierac a
> nie kupowac
> od razu sprzet polecony przez 1 czy 2 osoby na grupie. Nie wiem czy Ty
> tak kupujesz, bo ja nie.

Ależ oczywiście, że ja tak nie kupuję. Ja mam zawsze jasno określone
potrzeby i zero uprzedzeń.

--
WiesłaW
Opera Mail