Re: laptop a zewnetrzna klawiatura

Autor: ąćęłńóśźż <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 22:16:58 MET

Komputery stacjonarne ze swoim kurzem w sodku wsztskiego co się da są na
pewno odpowiedzialne za niejednego raka płuc ;-)
O pierdolcu i depresjach z powodu wibracji i hałasu to nawet szkoda pisać.
A podnosząc stacjonarkę z podłogi na pewno uszkodzono kilka dysków, w
kręgosłupach.
Więc Obywatelu nie pieprzcie bez sensu.

-----

> W zasadzie należałoby też jeszcze uwzględnić np. koszty opieki zdrowotnej
koniecznej do usunięcia ewentualnych efektów pracy z komputerem przenośnym w
warunkach nieergonomicznych.
> Nikt chyba takich badań nie robi, a przynajmniej nic mi o tym dotychczas
nie jest wiadomo.
> Inna sprawa, że w naszym kraju służba zdrowia jest "za darmo" i nikomu nie
zależy na szacowaniu takich kosztów