Re: Programy jednowątkowe a wiele rdzeni procesora

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 02:37:48 MET

Dnia Sat, 19 Feb 2011 19:45:26 +0100, Boguś napisał(a):

> Za 10 lat to będzie conajmniej 128 procesorów ;) i fantastyczna wydajność.
> Ja mam dostęp do komputera z 4 rdzeniami(a razem 8 wątków) i jakość nie ma problemu z wykorzystaniem jego mocy
> (średnie obciążenie 78% czyli średnio 6 wątków jest obciążonych 100%).
> Jeżeli nie umiesz wykorzystać mocy procesora wielordzeniowego to widocznie nie zasługujesz na taki ;)

Pracuję w DTP. Mając Adobe CS3, testując swego czasu CS5. Powiedz mi o
wspaniały, jak mogę wykorzystać moc choćby dwurdzeniowego Core 2 Duo?

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to  ]
[ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź...                               ]
[ ...I przeważnie to jest rzeź...                                   (Musk) ]