Re: Programy jednowątkowe a wiele rdzeni procesora

Autor: Boguś <telemorele_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2011 - 19:45:26 MET

ViRuS napisał:

> Czyli lipa. Skoro tak, to można się domyślać, że za 10 lat procesory
> będą miały po 30 rdzeni i praktyczną wydajność niewiele większą od
> dzisiejszych :]

Za 10 lat to będzie conajmniej 128 procesorów ;) i fantastyczna wydajność.
Ja mam dostęp do komputera z 4 rdzeniami(a razem 8 wątków) i jakość nie ma problemu z wykorzystaniem jego mocy
(średnie obciążenie 78% czyli średnio 6 wątków jest obciążonych 100%).
Jeżeli nie umiesz wykorzystać mocy procesora wielordzeniowego to widocznie nie zasługujesz na taki ;)

--
  Boguś