Re: Programy jednowÄ…tkowe a wiele rdzeni procesora

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 20 Feb 2011 - 16:03:47 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Ryk"
>Pracujê w DTP. Maj±c Adobe CS3, testuj±c swego czasu CS5.

Dziwne te imies³owy. Mo¿e nie a¿ w stopniu "id±c do szko³y ¶wieci³o
s³oñce", ale jakie¶ takie od czapki.

>Powiedz mi o
>wspania³y, jak mogê wykorzystaæ moc choæby dwurdzeniowego Core 2 Duo?

Normalnie - pracowaæ na jednym monitorze, a na drugi pu¶ciæ sobie
film. Wtedy drugi rdzeñ te¿ bêdzie mieæ zajêcie ;-)

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /