Re: myszka na 2 lata

Autor: Przesmiewca <przesmiewca_at_vpp.com.pl>
Data: Sat 19 Feb 2011 - 21:32:44 MET

Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał(a):

>Jeśli chodzi o obudowę myszy, to wygląda obiecująco; tylko cały czas się
>obawiam dużej masy myszki. Z komputerem pracuję codziennie kilkanaście
>godzin i niestety ergonomia ma dla mnie duże znaczenie.

Z 2 paluszkami jest dosc ciezka, to prawda. Ja pracuje po 8-9 godzin
i nie narzekam na ciezar, ale jestem duzym facetem i w duzej dloni
mysz lezy niezle. Z tym ze jak napisalem - mysz pracuje takze
na 1 paluszku i wtedy ciezar calosci jest mniejszy.
Najlepiej by bylo, zebys mogl organoleptycznie ja ocenic, ale z tym moze byc problem,
bo jest sprzedawana w blistrze i nie da sie do niej dokladnie przymierzyc... :)
Ale jesli chodzi o jakos wykonania i dzialania - bez zarzutu.