Re: Dziwne zachowanie PC

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 23:39:03 MET

Osobnik posiadający mail smacul_cut_here@go2._and_here_.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Tak jak sugerował Piotr - spróbuj z jakimś LiveCD.

spróbuje, ale nigdy z czegos takiego nie korzystałem - mam nadzieje, ze
a: bez problemu odpale
b: rozumem ze trzeba sciagnac paczke z netu i wypalic na CD
c: ze nic mi to nie nagrzebie w systemie bo kilka dysków mam zaszyfrowanych
truecryptem

> Chociaż ja najpierw sprawdziłbym kable od HD - podociskałbym je
> porządnie. To samo z zasilaniem.

zrobione

> No i rutynowo - sprawdzenie, czy dysk nie przeszedł w tryb PIO (jeśli
> to PATA).

równiez sprawdziłęm

> W dalszej kolejności - czy bateria od ustawień BIOSu nie padła...

xp pokazuje prawidłową godzinę ,wiec chyba jest ok.

Sprawdze jeszcze przylegane radiatora do procka - moze tu jest problem.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")