Re: Dziwne zachowanie PC

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Fri 18 Feb 2011 - 08:05:03 MET

Dnia 18-02-2011 o 00:38:06 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
napisał(a):

> Mój PCoparty na Sempronie 3000 zaczął sie nagle dziwnei zachowywac.
> Bardzo wolno włączają sięwszystkie aplikacje - wygląda to tak, ze klikam
> ikonę, muszę odczekąc 4-5 sekund, potem słychac mielenie dysku i
> aplikacja
> powoli wstaje.
> To samo jakies bardziej skomplikowane operacje juz po uruchomieniu
> aplikacji.
> Tak jakby nagle procesor zaczał pracować dużo wolniej niż zwykle.
> co sie moglo stac?
> Objaw zauwazyłem po przestawieniu komputera w inne miejsce, ale ponieważ
> [...]
Tak jak sugerował Piotr - spróbuj z jakimś LiveCD.
Chociaż ja najpierw sprawdziłbym kable od HD - podociskałbym je porządnie.
To samo z zasilaniem.
No i rutynowo - sprawdzenie, czy dysk nie przeszedł w tryb PIO (jeśli to
PATA).
W dalszej kolejności - czy bateria od ustawień BIOSu nie padła...

--
Brak sygnaturki.